Bijna naar Nederland - Reisverslag uit Koka, Ethiopië van Michel en Hilde Zevenbergen-Duns - WaarBenJij.nu Bijna naar Nederland - Reisverslag uit Koka, Ethiopië van Michel en Hilde Zevenbergen-Duns - WaarBenJij.nu

Bijna naar Nederland

Door: Michel en Hilde

Blijf op de hoogte en volg Michel en Hilde

15 April 2010 | Ethiopië, Koka

Hallo allemaal,
nog maar een paar daagjes en dan komen we voor 2 weken naar Nederland! We hebben afgelopen weekend al een klein voorproefje gehad met een sportweekend van de Nederlandse vereniging: volleyballen, touwtrekken, paal hangen en paal worstelen (het was erg warm dus heerlijk in het zwembad), bbqen en de volgende dag een voetbalwedstrijd in een heus voetbalstadion in Ziway. Op de foto’s Michel in actie, lijkt net echt niet? (het is 10 uur ‘s ochtends en 30 graden en Michel kan naar eigen zeggen beter worstelen dan tegen een balletje aantrappen…..). Wij als ware voetbalvrouwen (inclusief twee schattige schoothondjes) zaten natuurlijk op de tribune met water, bier en goede, harde Hollandse voetbalmuziek! Jammer dat vooral de Ethiopische teamgenoten scoorden…(maar goed dat krijg je na een paar uurtjes slaap en een blauwe kont van het paal worstelen). Kortom een erg geslaagd weekend!
Na heel wat uurtjes klussen aan de kippenstal (door het gaas kon prima een wezelachtig beestje…) hebben we nu ook het 2e stalletje gevuld en Michel hoopt binnenkort elke dag 75-2 (dankzij wezeltje) eitjes te rapen. Met de rest van de beesten gaat het ook prima. We vragen ons wel steeds meer af of geit niet gewoon graag eet in plaats van zwanger is……
Groeten,
Michel en Hilde

• 15 April 2010 - 17:40

Cobi Mets:

hoi michel en hilde,

Leuk weer eens iets van jullie te lezen. Het was een geslaagd weekend zo te lezen. Wat een beesten hebben jullie al joh. Ik hoor wel een wat van mijn moeder over jullie farm maar het nu zien is toch ook wel leuk.
    Heel veel plezier als jullie hier in Nederland zijn

Groetjes vanuit Sland

• 15 April 2010 - 18:01

Klaasje En Adam:

Wat leuk dat jullie naar Nederland komen.
    Misschien horen we nog van jullie?
    Goede reis.
    Groetjes Klaasje.

• 15 April 2010 - 18:02

Klaasje En Adam:

Wat leuk dat jullie naar Nederland komen.
    Misschien horen we nog van jullie?
    Goede reis.
    Groetjes Klaasje.

• 16 April 2010 - 13:37

Peter:

Ha Mich en Hilde,

De reis naar jullie is geboekt, joehoe!!!! Jodocus, Dr. Dré, Mr. en Mevr. Karst en moi zitten allemaal in dezelfde kist heen en terug. Alleen van Rens heb ik nog niets gehoord.
    Tot snel in Holland, goede reis!

Ciao Peter

• 03 Juni 2010 - 08:52

Rens:

Heb nog even jullie foto's bekeken! wat een mooie!! en die van Witje op de tribune;) Zal wel even bij jullie willen langshoppen! Liefs vanuit NL waar het zomer is, Selam!xx